Misją naszego przedszkola jest:
Stworzenie spójnego środowiska edukacyjnego i społecznego propagującego integracje dzieci zdrowych i niepełnosprawnych.
Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo.
Sprawiamy, że czuje się Ono kochane, akceptowane i szczęśliwe.
Przygotowujemy Je do przeżywania sukcesu, ale i radzenia sobie z porażkami.
Dajemy dzieciom możliwość:
- Samorealizacji
- pracy i zabawy w gronie rówieśników,
- poznania i badania otaczającego je środowiska społecznego,
- uczestnictwa w ciekawych zajęciach.
Zapewniamy kompetentnych, życzliwych nauczycieli.
Dbamy o dobre stosunki międzyludzkie i dobrą komunikację.
Przestrzegamy i uczymy przestrzegać praw każdego człowieka.
Pomagamy sobie i szanujemy się nawzajem.
Wizją Naszego Przedszkola:
Przedszkole bez barier architektonicznych
Strona programowa
Opracowane programy innowacyjne i autorskie.
Praca całego zespołu pracowników ukierunkowana będzie na wzajemne dobre stosunki, akceptację, tolerancję i poszanowanie godności wszystkich dzieci.
Każde dziecko ma możliwość indywidualnego toku rozwoju.
W pracy wykorzystujemy różnorodne, nowoczesne metody i formy pracy.
Zmierzamy do stałego podnoszenia poziomu pracy, a tym samym do zadowolenia dzieci i rodziców.
Realizujemy wspólnie z rodzicami koncepcje wychowawczą.
Potrafimy promować umiejętności dzieci i własna pracę.
Specyfika przedszkola jest akceptowana w społecznym środowisku lokalnym.
Przedszkole jest liderem w zmienianiu postaw w stosunku do dzieci niepełnosprawnych i ich rodziców.
Strona organizacyjna
Wszyscy nauczyciela doskonalą się w zakresie specyficznego charakteru placówki.
Przedszkole zapewnia bezpieczne warunki pobytu i nauki.
Dzieci korzystają z zabaw w bezpiecznym ogrodzie przedszkolnym.
Dzieci korzystają z bogatej ofert zajęć dodatkowych.
W realizacji zadań przedszkola czynnie uczestniczą rodzice.
Przedszkole posiada logo i folder informacyjny.
Przedszkole promuje swoją działalność w środkach masowego przekazu.
Strona materialna
Przedszkole likwiduje bariery architektoniczne.
Stosujemy techniki komputerowe i medialne.