O nas
Jesteśmy przedszkolem integrującym dzieci zdrowe i dzieci z niepełnosprawnościami, realizujemy cele
i zadania określone w ustawie o systemie oświaty oraz w przepisach wydanych na jej podstawie,
a w szczególności podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
Przedszkole
Przedszkole zapewnia wszechstronny rozwój dzieci, podejmuje wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, niweluje braki rozwojowe i środowiskowe dzieci,
zapewniając im stymulację rozwojową w oparciu o konsultacje specjalistyczne z wykorzystaniem specyfiki placówki, udziela pomocy psychologiczno - pedagogicznej,
rozwija zainteresowania dzieci, ich umiejętności i zdolności, sprawuje opiekę nad dzieckiem odpowiednio do ich potrzeb oraz możliwości przedszkola, podejmuje
zadania w kierunku integracji dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami o prawidłowym rozwoju, podejmuje zadania innowacyjne, eksperymentalne
i autorskie opracowane przez Radę Pedagogiczną przedszkola, mające na celu wszechstronny rozwój dzieci, umożliwia dzieciom podtrzymywanie
poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej, współdziała z rodziną, pomagając jej w wychowywaniu dzieci i przygotowaniu do nauki szkolnej.
Nasze przedszkole jest Partnetrem Programu Powszechnej Dwujęzyczności "Dwujęzyczne Dzieci" i uzyskało licencję na nauczanie języka angielskiego metodą Yellow House English.
Nasze atuty
Miła, rodzinna atmosfera, piękne, dobrze wyposażone sale zabaw, dostosowane do potrzeb dzieci zdrowych i dzieci z niepełnosprawnościami.
Duży, ekologiczny ogród, gabinety specjalistyczne: logopedyczny, rehabilitacyjny, psychologiczno - pedagogiczny, wysoko wykwalifikowana
kadra pedagogiczna, smaczne i urozmaicone posiłki, mnóstwo imprez i uroczystości okolicznościowych o charakterze rodzinnym.
Dzięki wspólnym oddziaływaniom całej społeczności przedszkola uczymy dzieci właściwej postawy wobec osób z niepełnosprawnościami.
Dzieci zdrowe i ich rodzice uczą się tolerancji dla odmienności, akceptacji innych, szacunku i uznania godności innego człowieka,
dzieci z niepełnosprawnościami i ich rodzice czują się zaakceptowani, dowartościowani dostrzeżeniem umiejętności ich dzieci.